FAQ - Časté otázky
Sepsali jsme pro Vás několik nejčastějších otázek a odpovědí, které od Vás dostáváme. Mrkněte, jestli zde nenajdete právě to, co Vás zajímá! :)
-
Musím se registrovat, pokud chci ve vašem e-shopu nakoupit zboží?
Rozhodně nemusíte, stačí po přidání zboží do košíku postupovat dále k pokladně a pokračujte dle instrukcí. -
Zadal jsem platbu převodem. Jak mám postupovat?
Vyčkejte, dokud vám e-mailem nezašleme všechny potřebné podklady k platbě. -
Za jak dlouho můžu zásilku očekávat?
Pokud je vše skladem u nás (produkt označen "Skladem") a zásilka byla předána dopravci, je zpravidla balík doručen do druhého dne (platí pouze v rámci ČR). Zásilku do přepravy předáváme každý den, pokud je objednána cca do 13:00.
Část máme na externích skladech (označeno jako "Skladem u dodavatele") a toto zboží je zpravidla odesláno nejdéle do 2 pracovních dnů, ale většinou ihned (např. u výrobce Frontrunner, Yakima).
U zboží označeného "Skladem u dodavatele" je dodací doba cca 3-5 pracovních dnů. - Nesedí mi zboží, kterou jsem si objednal. Mohu zboží vyměnit?
Jasně, na to máte nárok! Informace k výměně a vrácení zboží naleznete zde. - Nevím, jestli je zboží vhodné pro moje auto (příčníky, střešní stan apod.)
Co se týče příčníků, nosičů a zahrádek od výrobce Yakima, můžete si kompatibilitu s Vaším vozem prověřit v Konfigurátoru Yakima.
Pokud si nejste jisti, zda není střešní stan pro Vaše auto příliš těžký, zkuste si přečíst tento článek, který jsme pro Vás napsali a který se tématikou nosnosti střechy a příčníků podrobně zabývá.
A samozřejmě nás můžete kdykoliv kontaktovat, rádi s Vámi vše probereme a s výběrem pomůžeme!